Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://dspace.cu-barika.dz/jspui/handle/123456789/788
Titre: جودة الخدمات السیاحیة كمدخل لكسب ولاء العملاء
Auteur(s): غضبان, ليلى
Mots-clés: الخدمات السیاحیة
العملاء
الولاء
Date de publication: 12-déc-2020
Editeur: مجلة الدراسات القانونیة والاقتصادیة
Collection/Numéro: المجلد;03
العدد;06
Résumé: ملخص: إن جودة الخدمات السیاحیة تعتبر مقیاس للدرجة التي یرقى إلیها مستوى الخدمة المقدمة للعملاء لیقابل توقعاتهم، وبالتالي فإن تقدیم خدمة ذات جودة متمیزة یعني، تطابق مستوى الجودة الفعلي مع توقعات العملاء أو التفوق علیها في بعض الأحیان، وهذه التوقعات تبنى على أساس أبعاد، یتم من خلالها الحكم على جودة الخدمة السیاحیة المقدمة، ومن هذا المنطلق جاءت هذه الورقة البحثیة لد ا رسة جودة الخدمات السیاحیة كمدخل لتحقیق ولاء العملاء. Abstract: The quality of tourism services is considered a measure of the degree to which the level of service provided to customers lives up to meet their expectations, and therefore providing a service of outstanding quality means that the actual quality level matches or sometimes surpasses the customers' expectations, and these expectations are based on the dimensions through which the judgment is made. The quality of the tourism service provided. From this standpoint, this research paper came to study the quality of tourism services as an entry point to achieve customer loyalty.
URI/URL: http://dspace.cu-barika.dz/jspui/handle/123456789/788
Collection(s) :Economics' Department - قسم العلوم اﻹقتصادية

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
جودة الخدمات السياحية كمدخل لكسب ولاء العملاء.pdf276,32 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.